marți, 23 octombrie 2007

"Un gust de neuitat"

Aşa sună sloganul celor mai consumate snacks-uri româneşti care au label-ul "Pufuleţi". Cunoaştem brand-ul: o fetiţă pe o bicicletă cu un coş în care se află miraculoasele snacks-uri, titlul scris cu roşu sus "PUFULEŢI" şi într-un oval roşu, în partea de jos, scris cu galben: "Un gust de neuitat". Se potriveşte de minune pentru a atrage clientela, toate elementele au o legătură uimitoare unele cu altele iar ambalajul este foarte ingenios construit, şi anume, are o parte transparentă care dă un plus de reclamă produsului: posibilul client poate vedea exact cum arată pufuleţii înainte de a-i cumpăra, ceea ce donotă calitatea. Puştoaica de pe biciletă e tare mişto, eu aici am rămas mască: mamaăă, ce bucată! Asta îmi aduce aminte de un banc...

Cică se întâlnesc 2 ingineri şi unul dintre ei era pe o biciletă ultimul răcnet. Celălalt îl întreabă
- De unde ai bicileta asta ?
- Păi să vezi. Mă plimb pe stradă văzându-mi de ale mele, şi dintr-o dată se opreşte brusc în faţa mea o tipă bestială, se dă jos de pe bicileta asta, îşi rupe hainele de pe ea şi urlă la mine: "Ia orice doreşti!".
- A, şi evident că ai luat bicileta...Hainele probabil nu se potriveau.

Revenind...Expresia domnişoarei parcă spune cu o voce suavă (îmi aduce aminte de motanul din Shrek 3...sau 2): "Un gust de neuitat" (;;)). Cu mâinile pe ghidonuri, o bluză albă şi pantaloni 3 sferturi, mov...pare că ar fi vară, în spatele ei nişte tufe şi în stânga imaginii, tot în spatele ei, o chestie albastră care nu-mi dau seama ce e...probabil contribuie şi ea la reclamă într-un mod de neînţeles pentru noi, muritorii de rînd. Tipa pare nerăbdătoare, stă parcă să plece..."Faceţi poza aia odată să pot pleca să mă dau cu bicileta şi să mănânc pufuleţi".

Din toată această descriere eu am creat un secanriu de genu'...:
Tipa e oprită de către staff-ul Pufuleţi S.A., pentru că are coşul cu pufuleţi în faţă, evident, pentru aceasta este şi recompensată. E rugată să stea 2 minute pentru fotografie, gagica acceptă, dar îi lasă gura apă după pufuleţi aşa că nici când i se face poza nu are răbdare. "Faceţi poza aia odată." (reclama o arată transpirînd şi parcă stînd să explodeze de nerăbdare...ceva de genu tipului de la şedinţa foto din reclama la Altex - credit doar cu buletinul) şi sloganul "Pufuleţi. Un gust de neuitat."
Dacă văd reclama asta la televizor o sa îmi reporeşez toată viaţa că nu mi-am patentat ideea....:)

PUFULEŢI!
Un gust de neuitat. Out now!

Niciun comentariu: