duminică, 20 iunie 2010

Tu Vuo fa L'Americano

Hello everyone!

Zilele trecute am auzit o piesa destul de antrenanta si ieri am aflat sice piesa e. Piesa e un remix dupa Renato Carosone - Tu Vuò Fa' L'Americano, iar piesa de care vorbesc e Yolanda Be Cool - We No Speak Americano. Mi-am adus aminte cu ocazia asta ca scumpa mea surioara (La multi ani, by the way :*) avea o caseta cu muzica italiana din anii '20, care m-a cam prins dar n-am reusit sa mai gasesc piesele respective. Oricum, ca un remeber oldies, aveti mai jos ambele piese de care vorbeam, prima originala, iar a doua remixul din 2010. Enjoy!

Renato Carosone - Tu Vuò Fa' L'Americano




Yolanda Be Cool & DCup - We No Speak Americano
*apropo de clipul asta, e super reusit si nu e (din pacate) cel original. Nu stiu care e clipul original, n-am reusit sa il gasesc.



Later edit: am gasit si clipul original, au mers pe alta idee si e simpatic si asta dar cel de sus e mai bun :D. Nu l-am putut embedui asa ca aici e pentru cine vrea sa il vizioneze http://www.youtube.com/watch?v=LkjljBNTLs4

Niciun comentariu: