luni, 15 octombrie 2007

Culmea consolării în variantă birocratică (interzis minorilor)

Tocmai mă gândeam azi în timp ce mâncam la birocraţie...Şi cum te trimite de la un ghişeu la altul şi tu te duci, sperând ca într-un final să ţi se răspundă la singura ta întrebare care, dacă-i până acolo, nici nu e atâta de complicată încât să umblii la n ghişee. Şi mă gândeam, dacă ar fi posibil ca, plecând de la ghişeul A trimis la un alt ghişeu, să ajungi în final tot la ghişeul A unde să ţi se dea, de această dată, un cu totul alt răspuns decât iniţial (nu m-am gândit la detalii de genul...între timp s-a schimbat tura şi actuala gagică de la ghişeu e mult mai drăguţă şi doritoare să ajute decât precedenta, sau că între timp tanti de la ghişeu şi-a băut cafeaua şi s-a mai calmat, etc. Nu, mă gândeam la ceva de genul ... întradevăr ajuns înapoi la ghişeul A să constaţi că ai nimerit bine şi îţi rezolvi problema). Şi aşa, mi-am adus aminte de culmea consolării: (scuzaţi obscenitatea) Nu se mai scoală dar uite ce frumos atârnă. Şi atunci, s-a format unsecanriu de genul:
Te duci la ghişeul A şi întrebi "Cât de tare e ?" şi ţi se răspunde "Nu se mai scoală. Mergeţi la ghişeul B". Te duci şa ghişeul B pui aceeaşi întrebare şi ţi se răspune la fel "Nu se ma iscoală. Mergeţi la ghişeul C". Şi tot aşa până într-un final ajungi la ghişeul A din nou, şi acolo întrebi din nou, adăugând "Şi domle, peste tot mi se zice că nu se mai scoală" şi atunci ţi se răspunde "Nu, dar uitaţi ce frumos atârnă!".

Şi tu vroiai să şti doar cât de tare e...

2 comentarii:

PANDORA spunea...

Si totusi iti ramane speranta ca poate data viitoare se va scula, si poate ti se va zice cat e de tare!

breakdown spunea...

:)) Da, pentru că singurele date pe care le ai legate de faptul că nu ţi se poate răspunde la întrebarea ta, sunt că "nu se mai scoală". Cine şti ce alte probleme vor apărea după ce se va scula...poate va trebuii să umblii la nxn ghişee :P